Servizin asiakastyytyväisyys erinomaisella tasolla vuonna 2023 – NPS 81

Serviz on saavuttanut erinomaiset tulokset vuoden 2023 asiakastyytyväisyyskyselyssä, sillä NPS (Net Pomoter Score) kohosi huikeaan 81:een asteikolla -100:sta ja +100:aan. Kyseessä on viides vuosi peräkkäin kun Servizin NPS-lukema on yli 80:en. NPS-kysymyksessä selvitetään kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi yritystä muille. Kaikkia positiivisia tuloksia pidetään hyvinä ja yli 50:n lukuja poikkeuksellisen korkeina. Lähetämme asiakastyytyväisyyskyselyn jokaiselle asiakkaalle kuntotarkastusraportin toimittamisen jälkeen.

Asiakastyytyväisyyskyselyn ohessa asiakkailla on mahdollisuus jättää vapaamuotoista palautetta siitä, mikä tai mitkä asiat vaikuttivat annettuun arvosanaan. Kyselyn avulla seuraamme jatkuvasti, millä alueilla olemme onnistuneet ja missä meillä on vielä parantamisen varaa.

Vuoden 2023 asiakaskyselyn tulokset osoittavat, että Servizin asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla ja asiakkaat ovat sitoutuneita käyttämään palveluita jatkossakin. Asiakaskyselyissä korostettiin muun muassa palvelun ripeyttä, ystävällistä ja maanläheistä palveluasennetta, asiantuntevuutta sekä selkeää kirjallista ja suullista raportointia.

Yksi asia, joka on noussut esiin toistuvasti asiakaspalautteissa, on palvelumme nopeus. Asiakkaamme arvostavat, että asiakaspalvelussa reagoidaan tarkastuskyselyihin ja varauksiin nopeasti sekä että kuntotarkastus suoritetaan tehokkaasti, mutta samalla huolellisesti. Palvelulupauksemme on toimittaa raportti 48 tunnin sisällä tarkastuksesta, jota edesauttaa käytössämme oleva, Servizin kehittämä sähköinen raportointi- ja esitietojenkeruujärjestelmä.


Asiakaspalautteissa toinen usein korostettu seikka on se, että palveluasenteemme koetaan ystävälliseksi, helposti lähestyttäväksi ja maanläheiseksi. Tiedämme, että kuntotarkastukset voivat olla stressaavia hetkiä asiakkaille, ja haluamme tehdä kaikkemme, jotta asiakkaamme tuntisivat olonsa mukavaksi ja turvalliseksi koko prosessin ajan. Lisäksi asiantuntemus ja selkeä kirjallinen sekä suullinen raportointimme ovat myös saaneet kiitosta. Asiakkaamme arvostavat sitä, että raportit ovat havainnollistavia sekä kohteella tehtävistä havainnoista selitetään selkeästi tarkastuskierroksen aikana.

Haluamme, että jatkossa jokainen asiakaskokemus Servizillä on mahdollisimman positiivinen ja vaivaton. Jatkamme sitoutumistamme korkeaan laatuun ja asiakastyytyväisyyteen.

Nähdään tarkastuksilla!

Lisää luettavaa

Kysyttävää? Ota yhteyttä ja autamme!

24/7 asiakaspalvelu puhelimitse (0,25€ /min)